We mogen fier terugblikken op een schitterend 2013 waarbij we het 25ste jeugdmuziekkamp te Molenbeersel vierden. Ook aan het gezellig weekendje aan de Moezel, zullen velen nog mooie herinneringen hebben. Tenslotte mogen we het 110-jarig jubileum niet vergeten, met als klap op de vuurpijl "Ouverture", een hoogstaand concert, waar iedereen het beste van zichzelf heeft gegeven om het talrijk opgekomen publiek te verrassen én te verbazen!

We willen iedereen van sponsor, tot muzikant maar ook all e medewerkers van harte danken voor hun inzet in 2013.

Hoopvol kijken we uit wat het nieuwe jaar ons gaat brengen, maar we zijn ervan overtuigd dat onze jeugdige muziekvereniging weer bruist van energie. We hopen samen met u weer fijne momenten te beleven !

Voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar!

Erik Driessen

Namens Fanfare Opoeteren