FELICITATIES EN DANK AAN MUZIKANTEN EN PUBLIEK!
Vooreerst willen we u van harte feliciteren voor de puike uitvoering tijdens het Valentijnsconcert!
Hoeft het gezegd, dat ons publiek duidelijk genoten heeft van deze uitvoering.
Door de vlotte "mix" van fanfare, artiesten en solisten is duidelijk iedereen aan zijn trekken gekomen en hebben we met z'n allen voor een gezellige valentijnsavond gezorgd.
Proficiat aan de muzikanten en dank aan het publiek, de sponsors en het Cultureel Centrum van Neeroeteren!

Nu de winterse concerten (en hopelijk ook de winter zelf ;-) achter de rug zijn, wordt het tijd om de muziekmap nog eens leeg te maken. Hiervoor gaan we u de volgende 2 zaterdagen de kans geven... maar u moet zelf ook een beetje huiswerk maken: we willen u vriendelijk ver zoeken om de partijen die UIT de map gaan op voorhand al ALFABETISCH te sorteren, zodat u bij het leegmaken van de map maar één keer rond de tafel moet lopen.

Deze werken (in alfabetische volgorde) moeten IN de map blijven zitten:
- A choral for a solemn occasion
- Call of the Cossacks
- Legend of a Mountain
- Liberty
- Moment for Morricone
- Pirates of the Carribean
- Two Worlds
- Zwei Supermanner

en deze marsen houden we ook nog even bij:
- Grandeur
- Grandioso